Va ska man hitta på ikväll?

Nu är kl snart 15 och jag börjar känna mig vaken på riktigt efter mina kaffekoppar och en smörgås.
Jag har sovit super länge idag men vad gör väl det, det är helg och jag är ledig=) Varför inte ta en lyxig sovmorgon så man orkar med helgens nattliv..haha.
Vet inte vad som händer i helgen faktiskt. Har inte planerat ett piss men är uppen för förslag=)
Grannarna ska kanske dricka lite idag och förmodligen ut imorn, Dan ska på middag och träffas hans mamma och mormor, Nettiz jobbar hela helgen och ville att jag skulle kika förbi henne ikväll efter jobbet och mysa lite.
Jag har ju lite valmöjligheter men har inte hunnit kännt efter vad jag är sugen på.

Nu ska jag kila ner till stugan och tvätta lite kläder=)
Tycker det är så mys att ha allt rent och fint till helgen. Ska även dammsuga och städa toan men de går fort.
Hörs later alligater=P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Följ med ut dårå ;)

2008-09-12 @ 18:43:02
URL: http://lantlolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0