Kryssa med oss


Viking Lines Cinderella åker vi med sthlm - mariehamn=))




Nu är jag taggat till tusen!
Fan va mysigt det ska bli med en kryssning, var typ två-tre år sen sist och den kryssningen levde man länge på.
Den var helt crazy!
Då åkte vi tre st par. Det var jag, Danne, Fia, Gugge, Malle och Matte. Vi åkte även då med Vikinglines Cinderella men det blev sista gången för vissa i sällskapet blev portade från alla vikinglines båtar, dom ville aldrig ha med oss att göra igen.
Det började med incheckningen. Då anklagades Dan för att vara nån annan som tydligen var känd huligan på kryssningar så han höll först på att inte få åka med. Men efter mycket tjat och flörtandes med vakter så kom han med.
På buffén så blev vi kallade för grisar av personalen, vi hade verkligen sparat oss för att kunna äta så mycket som möjligt men det gick väl lite överstyr kan man nog säga. Vi tog hur mycket mat som helst men kastade det mesta och alla hade typ en varsin 1 meters-baguett i bakfickan som ingen orkade äta upp. 
Sen när vi tjejjer var i hytten så lyckades såklart killarna hamna i nåt bråk. Tänk att man behöver ha killar i koppel vissa gånger för att hålla koll på dom. Dom blev jagade av vakter som antagligen skulle kasta av dom på åland och sprang runt i korridorerna och hittade inte hem. Gugge gick lös i taxfreen och vi köpte billiga parfymer av honom istället för taxfreen=) Ja den kryssningen var helt knäpp. När vi gick av båten så sa iaf vakterna att vi aldrig mer skulle komma tillbaka. Nu tror jag iof inte dom syftade på oss tjejer utan på killarna som var överallt på den där jävla båten. 
De lär nog bli lite lugnare nu när det är två brudar bara som åker. Jag får inte glömma kameran, måste ha kort med mig hem ju!
  



Kommentarer
Postat av: Anonym

skön kryss :)

2008-09-03 @ 15:13:31
Postat av: Anonym

skön kryss :)

2008-09-03 @ 15:13:54
Postat av: Danne mannen

Haha vi regerade båten " EEEEEy Ciiinderella go get yourself anooother fella!" haha portad feån viking line då har man fan nåt botten.

Nej men hoppas du får kul på kryssningen o tat lugnt gör ingent jag skulle göra :) eller jo rock the boat!!!!!!!!!! mvh Dan

2008-09-04 @ 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0