Dagen i bilder


Jag körde oss till björnön i mammas bil. Här sitter jag och Sudden (som syns i bakgrunden) och väntar på mamma och bror som är och köper våra mackor. Det vart ap varmt i bilen så jag och Sudden flåsa typ i kapp medans vi fick vänta jätte länge på segisarna.


Mosters vovvi "Sudden" sitter så fint i baksätet och kollar efter snygga tikar.


Gick 5 km slingan på Björnön. Dom har ju röjt undan och fällt massor med skog så man hade jättefin utsikt på flera ställen och såg ut över Mälaren. Verkligen ett bra tips till alla er som vill överraska er kärlek med nån mysig utflykt/romantisk picknick. Finns flera bra gömställen att picknicka på eller bara mysa och kolla på solnedgången en fin (sommar)kväll. Skitmysigt!
 


Man är verkligen mitt i naturen när man har bambisar på 5 meters håll och efter jag tog det här kortet så kom det tre till precis bredvid mig. Inte ett dugg skygga ju, bara skitsöta=))


Efter halvvägs så var det dags för fika. Hittade en bänk med fin utsikt över vattnet där vi slog oss ner och njöt av vår matsäck och det härliga vädret.


Min varma chiabatta med ost och skina, grönsaker, pesto och nån vitlöksdressing*mmm*


Sudden blev inte utan han heller. Mamma hade tagit med en matlåda med mina gamla matrester från i måndags då jag käka stek hos dom..haha. Men de tyckte han var smaskens, sen fick han smacka en bit smörgås också=)


Vilken fin liten sötis du är! Synd bara att man saknar sin egen hund när man går ut med nån annans och blir påmind hur mysigt det är med hundar..


Sudden har nåt i sikte och börjar dra. Tyckte han var skit stor och stark tills mamma sa att det var inte ens i närheten av vad Tyson var. Man glömmer vist bort hur stor hund man själv hade egentligen. Men jag måste säga att Tyson är/var mycket lydigare och kunde mycket mera kommandon*stolt*, där gjorde vi ett bra jobb iaf och jag tror fan att jag skulle kunna bli hundtränare med mitt tålamod och envishet*ler*


Äntligen framme vid bilen på väg hem!
I slutet var det massor med branta uppförsbackar som höll på att döda mig i värmen, tog av mig i bara linne och ändå var det varmt plus att jag hade en vovvi som drog sönder min arm ett tag där mitt i backen och ont i tån eftersom skorna var för små..haha! Man ser iaf på bilden att jag är trött.



Apropå trött så ska jag lägga mig på soffan snart och sova några timmar för jag ska jobba inatt, dom ringde nu på eftermiddagen. Jag behöver alla timmar jag kan få innan månaden är slut så det är bara att tacka ja till allt, jag ska väl vara glad att jag har nåt jobb överhuvudtaget. Min älskade vän ringde idag och berättade om hans jobb, hans anställning tar slut nästa vecka=( Stackars, jag tycker synd om dig men vet att det löser sig och du kommer hitta ett nytt jobb snart=)
Att vi unga aldrig ska kunna få ett fast jävla jobb nångång?! Blir så less att det ska vara så svårt, det var bättre förr!

Nej nu ska jag ut och förpesta mina lungor och dricka ett stort glas med iskall coca-cola. Ahhh=)

Kommentarer
Postat av: Lenita

haha ja du är välkommen att när som hellst komma och träna min lilla Tyson=)) där behövs all världens tålamod och envishet=))

2008-09-24 @ 19:02:10
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: gissa vem

du e så söt

2008-09-27 @ 17:43:55
Postat av: Carro

tack tack vem de nu kan vara=)

2008-09-27 @ 22:18:49
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0