Från trash till fräsch


Skrev en lista på sånt som måste/ska fixas i min lgh. Blir knäpp på allt som är pajj eller halvklart etc.




Sådär ja, nu har man jobbat klart sina 4 timmar. Enkel match!
Åt aldrig nån lunch på jobbet, på torsdagar serveras alltid ärtsoppa och pannkaka=( Ärtsoppa äter jag iof men var inge sugen på det idag. Får ta nåt snabbt här hemma eller så käkar jag helt enkelt på stan.
Ska möta upp Nettiz kl 15 utanför Punkt. Har lite små grejjer jag måste köpa och så ska vi nog in och hälsa på Marie en sväng för jag vet att hon jobbar idag=)
Kanske blir en fika också, vem vet?

Igår satt jag och skrev ner dom saker som behövs fixas i min lgh. De blev endel...
Men jag får helt enkelt ta en sak i taget så får det ta den tid det tar. Tur att man är lite händig iaf (höhö) sen har jag ju alltid farsan. Han kan allt min snälla pappa, en riktig "handyman"=) Vill iaf få iordning allt om man nu skulle få för sig att sälja. Fast det är inte aktuellt en iaf, det visar sig med tiden.

Ska ta en dusch nu och kamma till mig lite=)haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0