Puss

Åhh vad jag har sovit gott inatt, sovit så djupt så inte ens en jordbävning skulle kunnat väcka mig ur min skönhetssömn.
Det var verkligen välbehövligt. Har sovit så dåligt den senaste tiden.
Vaknade iaf runt 9 tiden, då hade jag fått sms från bemanningtjänst  om jobbförfrågan imorn. Klart jag tog det=)
Sen fick jag två till förfrågningar om natt nästa vecka men jag tror nån annan hann tacka ja före mig=( Synd, jag hade velat prova jobba några nätter till. Har ju bara jobbat en natt så det är svårt att få en uppfattning om vad jag tycker om att jobba natt. Men tror faktiskt dag passar mig bättre även om jag är en nattmänniska. Känns så konstigt att vända upp och ner på dagarna om man bara skulle jobba nätter men vad vet jag. Man vänjer nog sig med det oxå=)

Sitter just nu och smuttar på mitt kaffe, fy fan va gott det är!
Väntar på min tekaka också men den har inte tinat än så jag får snällt vänta. Nöjer mig rätt bra med kaffet ändå, de är det viktigaste på morgonen=)

Planen för idag är att hämta en weekend-resväska hos mamma. En såndär liten lagom resväska som är perfekt till kryssning. Man får plats med ombyte och så har man plats att dra alkoholen man köper med sig sen så slipper man bära runt på allt när man ska av båten. Mycket enklare att bara rulla hem skiten=))
Jag har faktiskt gluttat lite i taxfree sortimentet och börjat spana på vad jag ska köpa med mig. Lär ju blir lite smått och gott iaf så man kan fylla barskåpet när man kommer hem=) höhö

Nu kurrar magen så nu micrar jag mackan istället. Orka inte vänta!

Ha en trevlig mitt i veckan onsdag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0