Uppe sent igen

Hade en jätte trevlig eftermiddag på staden med Nettiz-pettiz. Vi letade först jacka åt Nettiz och hittade en skitsnygg svart skinnjacka som hon köpte. Den var så snygg så att jag själv också blev inspirerad till att köpa en skinnjacka, men en annan modell och färg såklart=)
Sen uppdaterade vi oss med lite nya smycken. Det får jag nog aldrig för många av. Jag tröttnar så fort på samma smycken och sen är det så kul att variera sig ofta. Tänk vad man kan piffa upp en trist outfit med lite kul smycken. Blir riktigt stor skillnad ju.

Luncha hann vi också med, en sen sådan så vi båda var vrålhungriga och gick till Spicy Hot för att svulla lite. Käkade 3 små rätter, mumma vad gott det var men sen blev vi så sjukt mätta att vi båda fick skitont i magen=(
Skönt att man bilade hem iaf så man slapp bussarna. Skjutsade hem Nettiz och sen vart det raka vägen hem och lägga sig på soffan och vila lite. Man blir trött av att först jobba, sen springa runt på stan och avsluta med kinamat.*pust*

Nu är kl halv tre på natten och jag måste gå och lägga mig. Det är tupplurens fel att jag är pigg nu, kanske inte så smart att sova middag i min ålder? Men det är ju faktiskt såå skönt när man är trött=)...

Imorn är det fredag och det är HEEELG=)
Får se vad helgen har att erbjuda då?

Jag kan ju lova att jag ska försöka vända tillbaka på dygnet.
Sen ska jag försöka komma på nåt skoj att skriva om. Kan ju inte vara så kul att bara läsa om vad jag gör om dagarna.

Nej nu börjar ögonen titta i kors så det är nog bäst jag avslutar.
Mot soffan eller sängen?hm svårt val..
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Nattuggla Hehehe Tack för ciggepinnarna igår :)

Kram

2008-09-12 @ 08:04:46
URL: http://lantlolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0