Tisdag 9/9

Gick upp halv åtta imorse. Vette fasen hur jag kunde vakna så tidigt av mig själv men det gjorde jag iaf och då var jag så pass pigg att jag kände för att gå upp och utnyttja morgonen.
Gjorde lite frukost och fick i mig min vanliga dos kaffe. Sen tog jag tag i tvätten, har tvättat 4 maskiner nu och ska bädda rent sängen och städa lite. De är så skönt när det är gjort. Jag känner redan hur jag börjar må bättre, bara lite hosta kvar men efter att jag proppat magen full med alla möjliga vitaminer så ska jag nog bli helt frisk snart=)

Angående kort från kryssningen så kommer det att läggas upp en hel del, antingen här eller på bdb men det återkommer jag om. Jag och Nettiz måste bara vara överrens om vilka kort vi får visa. Jag lovar att vi båda ser för jävliga ut på vissa. Så fulla så vi ser i kors..haha! Nejdå så illa var det kanske inte men nästan.

Nu ska jag fixa lite lunch. Pasta med pastasås tror jag det blir=)

Kommentarer
Postat av: Lenita

vad har du för namn på bdb då?

2008-09-09 @ 17:34:25
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Carro

ticon

2008-09-09 @ 23:04:52
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0