Tisdag 2/9

Det kliar i min skalle, känns som jag har löss eller nåt men det är bara otvättat och flottigt. Fräscho!
Ska alldeles strax bli ren, måste bara avnjuta mitt morgonkaffe först=)

Snackade precis med Nettiz. Stackarn hade fått klagomål från hennes cp-grannar. Dom menade på att hunden missköts och att hon har fester som spårar ur...hahaha! Är det nåt skämt eller?
Hon har inte haft en enda fest, dom ända som varit där är hon och jag som förfestat lite nångång innan krogen och det kan ju knappast störa grannarna så mycket. Dom klaga på att det var blodspår i trapphuset som ledde upp till hennes dörr men vafan, de var ju när sonny ramla på moppen. Inte från nån fest precis! Vilka grannar det finns?!
Om jag skulle störa mig på mina grannar så skulle jag först och främst gå och snacka med dom personligen innan man går till hyresvärden. Men alla är ju tyvärr inte lika trevliga som mig=)

Dan är sjuk idag, många är förkylda nu ju. Jag är livrädd att bli förkyld/sjuk till helgen. Det får inte hända!
Så nyss har jag gjort min hemmabrygd som ska hjälpa mot förkylning.
Varm mjölk och två pressade vitlöksklyftor i det. Det smakar skit, oh ja! Men det funkar faktiskt så det är värt att gå osa vitlök en dag eller två=)
*prosit* nej för i helvete, bort med förkylningen!

Nej en dusch vare, mot badrummet!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lenita

BLÄÄÄÄ det där lät ju nästan för snuskigt!!! hahaha usch=)

2008-09-03 @ 09:40:03
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0