Sova länge

Ajdå, nu sov jag ut lite för länge ändå. Ville ju vakna i skaplig tid så jag inte vänder upp och ner på dygnet för en natts skull. Imorn jobbar jag ju dag och då kan jag inte sova halva dagen. Usch jag blir så irriterad på mig själv för man förlorar så mycket tid att göra nåt kul av när man bara sover.
Måste kila upp till grannen och tigga lite kaffe, jag kommer aldrig vakna utan mitt kaffe!
Planen för idag är bara städa och tvätta men jag tror jag hoppar över städningen och bara kör tvätten för det är så mycket i korgarna att jag får nog tvätta halva natten.

Har inte tid att sitta här nu, känner mig stressad över att kl är så mycket och jag bara har klivit upp ur sänge. Hur ska dagen gå!

Later my babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0