Skogen


In action on the promenadstigen=)



Både jag och Dan var uttråkade och har varit inne i stort sett hela dagen så vi bestämde oss för att gå lite promenad i spåret. Skogen är ju rätt fin ändå på hösten=)
Vi tog några ful-bilder för att göra promenaden lite roligare. Får se om jag lägger upp nån mer sen.
Nu vill Dan ha datorn så han ska få sitta en stund den blogg torsken*asg*. Gissa vem som gnällde på mig förut, att jag satt vid datorn och skrev blogg alldeles för mycket..haha. Nu är du fast Dan!

SKa klura lite på kvällsmaten för jag har ingen aning vad jag ska göra. Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: Dannemannen

Du e så söt..

2008-09-29 @ 18:28:56
URL: http://duanovich.blogg.se/
Postat av: fredrik

söt tjej på kortet

2008-09-30 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0