Sjuk

Usch idag känner jag mig risig. Har vaknat flera gånger inatt och frysit och svettats om vartannant och förkylningen har inte blivit bättre.
Ringde och sjukanmälde mig imorse men har en kurs/utbildning i 1,5 timma idag som jag måste gå på så ska dit mellan 8.30-10. 
Så nu är det kaffedrickande som gäller så det blir lite fart på mig.

Igår på jobbet så kollade vi på idol. Här är en av dom härliga stackarna som jag låg dubbelvikt och as-garvade åt. Tycker nästan synd om dom här människorna som är så himla sämst men verkligen inte verkar veta om det själva. Vafan, har dom aldrig hört sig själva lr? Går deras nära och kära runt och ljuger för dom och säger att dom är bra??
Jaja, många stjärnor finns det ju men här är en av gobitarna.*asg* 

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.630806

Kommentarer
Postat av: nån i rymden

ätit nån kycklingkorv på sistone? :)

2008-09-18 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0