Rund i skallen

Vad händer då era fuckers!!!?!

Själv sitter jag verkligen hemma nu igen. Var ut och åkte en sväng till bla gidde en snabb vända  och lite runt men nu är vi åter hemma. Jag sitter framför denna jävla sak med min 7,2:a (ovanligt) haha.. och lyssnar på en massa braiga låtar. Dan och Micke är oxå här men dom hänger i vardagsrummet, vet inte vad dom gör men man kanske ska gå ut och vara lite social dårå, har ju ändå inget vettigare för mig=)
Jag är på bra humör nu så önska att nån bara ringde och sa vart festen är så skulle jag vara där på två korta min=)haha!

Nej ja ska ta mig en sup och se vad som händer. Det är ju fest här brevid så om man kände folket bättre så kunde man ju kila över dit men nu är det ju inte riktigt så, men det låter som dom har kul iaf=)haha.

En sup vare sen klart slut kanske. Eller nej fan, skriver säkert sen om jag är kvar. Jag hade ju ändå inget liv just nu eller hur var det...???????

Puss och snusk på er som jag tycker omm! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0