Redan onsdag

Usch vad trött jag är! Skulle kunna sova massor med timmar till i sköna varma sängen, är inte alls någon piggelin på morgonen den här årstiden. Tvingar mig upp bara för att inte förstöra hela dagen.
Inatt runt kl 01.30 blev jag väckt av mobiljäveln som ringde. Det var Dannes polare som fått soppa torsk och stod en bit utanför Dingtuna och behövde hjälp. Snäll som man alltid är så kan jag inte säga nej utan jag väcker Dan och så åker vi och hjälper dom. Kom hem igen och somnade nog inte förrän runt 3-tiden så det är kanske därför jag är så trött också.

Ska äta klart min frukost nu och sen ta en varm skön dusch för det brukar man bli pigg av=)
Dagen före löning är det idag så finns inte så mycket kul att hitta på när man är pank=(
Drar hem till mamma senare idag. Ska haka på till Björnön och gå en långprommis med henne och Sudden, kan bli trevligt ändå=) Sen skulle morsan bjuda på lunch ute nånstans. M Y S ! ! ! =)))

Jag skulle behöva tvätta också. Jag kommer aldrig vänta så länge som sist när typ ALLA kläder låg i tvätten och jag fick offra hela jävla dagen där nere i tvättstugan. Roligare saker finns det väl ändå att göra...

Ska skriva ner en inköpslista tills imorn också, har massor med nödvändiga saker som behövs handlas. Förstår inte att allt måste ta slut samtidigt. Bla ska jag handla smink, och smink är dyrt! Så trist att handla saker när man blir så fattig efteråt men vi har väl pengar för att kunna spendera dom??eller?

Nog om det. Nyhetsmorgon är ju på tv..haha!
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0