Morgonen är mysig

Idag kom jag upp i bättre tid, nog för att jag var tvungen att ställa klockan på väckning och inte är det minsta pigg men upp kom jag iaf=)
Skönt att vända tillbaka på dygnet och inte sova bort halva dagen.
Idag jobbar jag extraturen på em 17.30-21.00. Inte så långt pass men bättre än inget iaf=)
Ska passa på att fylla dagen med massor att göra!
Det ska städas och tvättas (om tid finns), jag ska åka och handla och måste bla till öb. Dannes farsa hade köpt nå jättegott lakrits där som jag bara måååste ha så nu håller vi tummarna på att det finns kvar också.
Har fortfarande inte köpt nått kaffe än så nu sitter jag med en kopp te istället. Går väl an de med men själva effekten med drickandet funkar inte riktigt och jag sitter fortfarande och gäspar och kliar mig i ögonen.
Måste springa till grannen men det är för kallt än så länge så jag väntar nån timme till tror jag=)
Eller ska jag?
Jo, jag vill ju ha kaffe!
Hörs sen då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0