Måndag 1/9

Hej hej.
Har målat ramar idag=) Köpte skitbilliga träramar på ikea för ett tag sen som jag nu bara målade om till vita.
Resultatet blev helt klart bättre så nu är jag nöjd.
Vad har man mer gjort idag då?
Hämtade upp Nettiz från jobbet och drog till Plantagen där hon köpte blommor och krukor. Sen en sväng till Bauhaus och Jysk, jag köpte bara nya penslar=)
Denna gång så gjorde jag faktiskt rent penslarna efter jag målat, blir ju lite dyrt att köpa nya hela tiden när jag bara kastar dom i vanliga fall lat som man är. Nej fy, nu ska jag bli ekonomisk!
Försöker spara på slantarna till kryssningen och sen även till nästa månad då jag misstänker jag kommer få en dålig lön=(
Nu vill jag göra nåt kul! Öh, vad fan gör man en måndagskväll?
Jag vill pyssla! Ska klura lite på vad jag ska hitta på för pyssel. Har ju en pyssellåda där det finns lite av allt möjligt=)
Men först ska jag hälla upp ett glas iskall Coca-cola och bara njuuuta!

Imorn ska vi ner på staden och betala kryssningen. Weeei=)) Jag längtar tills fredag som fan!



Bjuder på en bild från i fredags hemma hos mamma innan utgång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0