Lilllördag fast onsdag

Precis ätit kokta ägg till fukost. Orkade inte tina nå bröd men att koka ägg tar ju i princip lika lång tid så, gott var det iaf.
Nu är jag inne på min andra kopp kaffe, bryggade alldeles för lite för nu är det slut. Iof så dricker jag mitt kaffe i bamse stora glaset så förklaringen finns nog där=)

Va kul att det ni kommenterar lite oftare folket. De är skitkul att läsa ju=))

Nu har jag väl i princip gått igenom alla bilder och tagit bort en massa skräp, de blir ju lätt en massa onödiga bilder på samma saker och skitgrejjer när man fotar i onyktert tillstånd. Men några kort fick vi till så jag ska väl ta och lägga ut dom nån gång under dagen. Ja gör såhär att jag lägger ut alla på bilddagboken (heter ticon där) och sen kanske några gobitar här. För nu när vi sållat ut dåliga kort så är det ändå säkert 100 bilder som ska läggas in. Men jag lovar att ta med riktigt fula kort på mig (och Nettiz) när vi är allt annat än nyktra..haha.

Nu ska jag bädda sängen för annars har jag inte vaknat. En tvångstanke dedär...

Hörs sen då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0