Jobba natt

Mätt och belåten efter lite skräpmat. Passade bra en trist söndag som denna.
Nu på eftermiddagen så ringde dom från jobbet så jag ska jobba inatt, 20:45-6:45. Skitkul med lite fler timmar och speciellt nätter ger ju alltid lite extra stålar så det är super!
Tur för mig att jag sov rätt länge imorse för jag är inte den som kan lägga mig och sova nu mitt på dagen. Trött blir man ju oavsett när man jobbar natt så det ska nog gå bra ändå=) Är ju ledig sen och jobbar bara ons,tors och lördag denna vecka. Jag behöver verkligen fler timmar innan månaden är slut för jag har fan inte jobbat speciellt mycket alls i sep! Jobbigt läge när den lönen kommer sen, men de löser vi då på nåt vis. Alltid tänka positivt, glöm inte det!=)
Får se vad man ska sysselsätta sig med resten av dagen innan man börjar? Ja är rastlös som vanligt!

Hörs då

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0