Idag åker vi

Det blev mussli till frukost idag. Köpte nån ny sort när jag handlade sist och det är typ en mijlard olika frön och grejjer i. Känner mig som en liten fågelunge som har hela käften full med frön. Usch den var inge god!
Tur att jag har mitt kaffe. De är iaf alltid lika gott!

Jag håller faktiskt på att köra en maskin tvätt nu på mogrgonkvirran. Ett par mjukisar och ett linne som måste hinna bli tort för det ska jag ha när vi åker. kom på att dom var skitiga idag ju. PANIK!
Men det ska nog hinnas med. Maskinen är snart klar så sen har jag ju säkert 3 timmar på mig att få dom torra i torkskåpet.

Nu ska jag ringa Nettiz, hon har beställt väckning till nu så det är lika bra att få upp den snarkande tösabiten=)
Hon kan vara hopplös ilband och bara somna om hela tiden så man får terrorisera litegrann. Undra om jag ska spela nån musik i luren för na? hehe..

Fett kommer det bli idag iaf, kl 13.20 åker bussen mot sthlm. Bye bye västeråååås!
Båten avgår kl 18 och vår buffémiddag är kl 19 och sen så blir det rajj rajj och shopping i taxfreen=)))
Jag vill inte tänka på hur jag mår på lördag men förhoppningsvis så orkar man fortsätta  när man kommer hem heller så är blir det framåtstupatsidoläge. De återstår ju och se=)

Nej man kanske skulle ringa och väcka den där bruden som bor på råbygettot=)
Hörs då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0