Hemma i min trygga vrå

Det var hur mysigt som helst hemma hos familjen.
Pappa förberedde maten innan han åkte och hämtade mamma på stationen. Hon kom hem med massor med godis, alkohol och min parfym ja beställt, hon lyckades handla så mycket så hon fick 4 nya resor med sig hem och jag skulle få en eftersom hon vet att jag gillar att åka=) Om några vill haka på snart så har jag iaf massa gratiskryssningar så drar vi ett helt gäng=)
Sen käkade vi hela familjen framför tv:n med tända ljus och allt. Fläskfilé med nå slags kroketter och pepparsås och en smaskig sallad. Efter maten satt vi och kolla på Svensson svensson och mös med massa godis. Det kändes som man var liten igen när jag också bodde hemma fast nog fan har mina brorsor växt lite..haha. Riktigt mysigt var det iaf så jag tror jag kommer börja hänga hemma hos familjen lite oftare, dom blir så glada när jag är där och jag mår bra att vara där=)

Nu är jag hemma i lugnet igen. Ska jobba morn så därför blir det en lugn kväll i min ensamhet. Men det är faktiskt rätt skönt de med ibland. Pyssla och plocka med lite allt möjligt och lyssna på lite bra musik samtidigt. Sånt gillar jag=)
Festa gör jag kanske nästa helg så spar mig tills då=)

Nu ska jag försöka få tag på den där bästa vännen som heter Nettiz som är lite svår nådd just för tillfället. Hörru ring mig din jävel=) Jag vill ju säga att jag älskar dig!

Skulle egentligen kilat upp till grannen också men jag orkar inte, vill bara chilla hemma så dom får spela bingolotto utan mig=)hihi. Puss puss iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Mädi

du jag ska då fan med nästa gång =)

2008-09-27 @ 23:52:29
URL: http://madde021.blogg.se/
Postat av: Dannemannen

ey babe come check out my blogg....;)

2008-09-28 @ 17:11:23
URL: http://duanovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0