(Gäsp)vad klockan är tidigt!


Från programmet "Lättlagat". Henne har jag lite svårt för, alltid så bitter och tvär.




Vaknade av Dannes väckarklocka och skulle bara gå upp och kissa men sen blev jag helst plötsligt klarvaken?!
Brukar ibland gå upp med Dan på hans förmiddags-veckor. Jag tycker det är så mysigt att krypa ner i soffan med mitt täcke, äta lite frukost och glo lite på lättlagat som börjar runt 5 tiden på morgonen. Älskar de programmet!
Bara tanken av att man vet att man får somna om när som helst sen gör att jag somnar in jätteskönt framför tv:n och så sover jag fram till 8-9 tiden då solen börjar lysa in=)
Lite knäppt kanske?..tvinga sig upp så tidigt för att kunna somna om i soffan sen igen.haha. Men de är super mysigt faktiskt!=))

Nu sitter jag och inväntar "Lättlagat". Har papper och penna i beredskap om de är nåt lockande recept=)
Efter två avsnitt kommer jag nog somna om rätt skönt igen=)*längtar* 

Later my friends..

Kommentarer
Postat av: Dannemannen

2008-09-29 @ 07:53:08
URL: http://duanovich.blogg.se/
Postat av: Dannemannnen

Gå o lägg dej tokiga kvinna!!!!

vi syns vi 3 eller nått

2008-09-29 @ 07:54:09
URL: http://duanovich.blogg.se/
Postat av: Lenita

haha ja det är lite knäppt=) fast håller med det är sklnt att somna om=) fast jag blir tyvärr helt knäckt av det :S ha en bra dag kram från köping=))

2008-09-29 @ 09:13:44
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Dannemannen

bloggbög haha nää men du får hjälpa mej o hooka klocka o desiga bloggen lite nu när man blivit blogg....

2008-09-29 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0