Virus i min kropp?

Vad är det för fel på mig?
Nu har jag haft svårt att andas i snart en vecka. Mina luftrör är igentäppta precis som jag får av min allergi mot katter och det känns som jag andas genom ett sugrör ungefär. Inte nog med det så har jag den där hemska hostan som ger mig huvudvärk och träningsvärk i magen för att jag hostar så mycket. Får inte ens sova ordentligt på natten.
I natt var det värre än nånsin för jag måste ha fått nån allergisk reaktion av nåt slag.
Vaknade av att det kliade så mycket på kroppen, först var det benen och fötterna men sen började det klia på armarna och händerna och när jag tände lampan så hade jag fått massa konstiga utslag lite här och där efter att jag kliat. Det kliade så mycket så jag viste inte vad jag skulle ta vägen. Gick upp och skölde av kroppen med kallvatten och smörjde in med lotion men inget hjälpte, la mig ute i soffan för jag tänkte att det var sängkläderna eller nåt jag var allergisk mot.
För några år sedan var jag med om nåt liknande när jag bodde hos mormor och fick samma utslag och det kliade och kliade. Då var jag allergisk mot sköljmedlet hon hade. Men jag har använt samma sköljmedel jättelänge nu och inte reagerat så det kan knappast vara det.
Jag börjar misstänka att jag har nåt äckligt virus i kroppen som vill mig nåt ont=(
Jag har inte tid att vara sjuk!
Det är så tråkigt att bara ligga still och glo i soffan men jag orkar ju inget annat. Bara jag går till köket så blir jag helt kallsvettig och yr.
Ska be mamma eller bror att åka och handla åt mig. Behövs verkligen men jag orkar inte röra mig en meter utanför dörren. Tur att man har så snäll familj som jag vet ställer upp när man behöver dom=)

Nej nu ska jag söka lite efter olika sjukdomar och symptom och se om jag hittar nåt jag kan tänkas ha. Jag är bäst på att hypokondra mig ibland alltså..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0