Full rulle är skojigt

Tjenare alla läsare!!!

Det har varit full rulle sen igår och jag har haft jätte trevligt.
Först igår så kom Nettiz och hämtade upp mig på stan, vi drog förbi Mia och Nettiz fixade klart det sista i hennes badrum som Nettiz har målat om. Det blev så fint så jag fick inspiration att måla om mitt eget=)haha
Sen drog vi till IKEA och hittade massa kul saker som följde med hem. Köpte lite gotta på sjöhagen och så drog vi hem till Nettiz och bytte om till myskläder och kolla på en skräckfilm (skitdålig) och hade det mysigt innan vi slockna i hennes stora dubbelsäng båda två=) Hon och jag skulle fan bli ett  fint par vi=)
Hade ställt kl på 8 imorse men vi båda sov till typ halv tio. Stressade upp och gjorde oss iordning. Hade bestämt att åka till Sala och kika lite i nån ny galleria dom öppnat där och Mia skulle oxå med så vi åkte direkt och hämtade upp henne.
Stannade först på Statoil och köpte kaffe och bulle så det var min frukost det.
Hittade inte så mycket i Sala, bara lite små saker. Nettiz stackarn hade så ont i benet så jag fick köra hem sen.
Drog till Hälla och kollade lite där med, hittade bara en duk där, tråkigt.
Sen när vi släppt av Mia så fick vi nåt ryck och kom på att vi båda skulle åka och handla färg till rummen. Nettiz ska måla om sitt sovrum efter att Mago förstört hennes tapeter den rackarn och jag ska måla mitt badrum vitt=))))
Bytte bil gjorde vi oxå, Nettiz lämnade tillbaka bilen hon lånat och jag hämtade mammas.
Det är då typiskt att jag alltid lyckas, tänker inte skriva vad jag gjort men jag har gjort det förr och det händer aldrig med min egen bil. Sån jävla miss alltså!
Åk till bangatan så kanske ni fattar.
Efter vi handlat färg så skjutsa jag iaf hem Nettiz och nu är jag hemma och har satt ihop en IKEA hylla som ska va i badrummet. Vill börja måla men orkar fan inte skruva ner alla saker från väggarna idag. Har ju hela morgondagen på mig att måla=)) Passar perfekt när det är sånt här tråkigt regnväder oxå.
Ska bara till lasarettet imorn och träffa min läkare. De går nog snabbt.

Nu ska jag ner i tvätten och hänga upp mina ROSA nya sängkläder ja köpt, måste ju bädda rent med dom redan ikväll!
Sen ska vi köpa PIZZA!!!!Mummmms=)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0