Påfyllning innan jobbet=)



Skitglad på väg hem från macken med cola och glass. Mums!
Om ni undrar så har Dan en hård sur godis i kinden som sticker ut en aning=)






Det har verkligen varit riktigt fint höstväder idag med strålande sol.
Kolla bara eftermiddagssolen på kortet som lyser oss rätt i ansiktet=))
Jag blev sugen på cola så jag tvinga med mig Dan till macken.
Väl där så fick jag för mig att jag skulle ha glass men de var nästan tomt, fanns typ tre sorter att välja mellan men mitt i glassboxen fanns det några paket Big pack med tre smaker ni vet. Så det fick bli ett paket sånt men fy fan vad dyrt det är att handla här på landsbygden. Betalade 40 spänn för en låda glass! Kostar typ 25 spänn i stan ju men vad fan ska man göra när man bor här ute och blir sugen på nåt och inte kan ta sig in till stan. Sånt som är nackdelen med att bo på landet i guess..
Glassen satt iaf jävligt fint och jag njöt av varenda liten sked=)!

Nu ska jag plocka ihop lite tvätt som jag ska ta med och passa på att tvätta på jobbet inatt. Skitsmidigt!
Sen blir det nog en liten tupplur innan jag börjar.

Tjingeling

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0