En bra sjuk dag

Mitt i natten och jag sitter uppe och hostar.
Nu har iallafall dom konstiga kliande utslagen försvunnit. Har ätit nån medicin som tog bort klådan plus att jag fick nån kortison salva som hjälpte och så äter ja nån pencillin mot hostan. Just nu låter jag förjävligt, hostar ju så mycket så jag blivit jätte hes och kracksar som en kråka när jag pratar..haha=)
Nej men jag är jävligt glad att det börjar bli bättre iaf, speciellt är jag glad att allt kliandet är borta för det var fan as jobbigt!

När vi var ner på stan och apoteket så passade vi även på att kika runt lite.
Dan bjöd på en fika på Stugan, jättemysigt att sitta där och småprata och glo på folk som går förbi=)
Sen hittade jag lite nya krokar till badrummet, läppglans, lypsyl, hängsmycke till mobil/kamera och en ny mössa som gör att jag ser ut som en liten svamp..haha. Skitsöt!
Dan hittade pjamasbyxor som han ska använda som mysbrallor och ett nytt batteri till mobilen.
Innan vi tog bussen hem så köpte vi med oss Pasta från Cornetto Bar och lite godis och en tidning så man hade lite gott till kvällen. Lyckad dag fast jag varit sjuk ju. Pallar inte sitta hemma och andas samma jävla sjuk-luft. Tror nog jag blev lite friskare av att komma ut!

Vad gör jag uppe mitt i natten då?
Nattmänniska som jag är så är jag inte så trött.
Ska även jobba natt imorn och då behöver jag sova länge imorn bitti eftersom jag inte kan sova på dagen så därför är jag uppe så länge jag orkar nu. Fast jag börjar helt ärligt bli lite trött så kanske rör mig mot sängen snart ändå.
Dan glor på tv så kanske ska joina han lite om det är nåt bra så här sent?

Nu säger jag nog godnatt så hörs vi imorn=)


Kommentarer
Postat av: nettan

har du oxå haft turen och blivit sjuk ja ahr hållt på hostat och snorat över 1 vecka nu....NU äntligen börjar min normala röst komma tillbaka

2008-10-09 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0