Vill ha ny mobil

Hej hopp!
Sitter och kikar mobiler på nätet. Är i stort behov av en ny då min är som den är och har tydligen ett eget liv.
Ska iaf ha en sony ericsson. Väljer mellan en brun w890i och en svart w302. Vill helst ha den bruna för den är bättre men dyr=( den svarta ser liknande ut i modellen men är sämre fast kostar bara 1300 ny. Hm.svårt val?!

Middagen idag var mucho trevlig=)
Kycklingfile med massa goda såser och till det var det klyftpotatis, morotstavar och rödlök i långpanna. Åh vad jag älskar när man gör sånt i ugn, morötterna speciellt blir såå söta och goda!
Till det var det såklart en supergod sallad med massa spännande ovanligheter i=)
Efter vi käkat så blev det lite vila i soffan och småpratade lite. Både jag och svärmormor var lite halvsjuka så det blev lugnt. Stax efter 19 så åkte jag, Dan och Anelié till v-ås hallen för att heja på Linn´s som spela match. Dom förlorade men du är bäst ändå Linn! Så liten men ändå så tuff på plan=)
Fick skjuts hem sen och nu har vi munchat i oss massa mer onyttigheter.

Imorn ska jag nog låna mammas bil och åka och kolla på mobil tror jag. Bara kolla, inte köpa. Inte än iaf=)

Nu blir det soffan igen och snart sängen.

Faaan va skönt det är att va hemma i sin borg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0