En vanlig söndag

Då börjar denna söndag leda mot sitt slut.
Har varit en rätt lugn dag (som vanligt nuförtiden). Skjutsade in grannen fram och tillbaka och passade även på att handla i samma veva. Var aldrig in i nån mobilaffär. Kom på att det bara är dumt att utsätta sig för såna frestelser om jag ändå inte ska köpa någon just nu. Skulle garanterat komma ut från affären med en mobil och så var pengarna slut.
Nej det går inte, inte just nu tyvärr=(

När vi kom hem så var det bara att ställa sig vid spisen och laga middag, första målet mat för dagen förutom frukost och en cheesburgare som vi delade på vägen hem från affären. Skoja inte om vi var hungriga. Gjorde korvstroganoff som alltid går hem och skitbra att göra extra så det blir några matlådor också. Så skönt dom dagar man inte orkar laga någon mat alls=)

Imorn ska jag jobba 8-12. Bara fyra timmar men vadå, många bäckar små var det ju.
Sen tror jag det blir en sväng ner i källaren. Har inte städat undan utemöblerna än, dynorna är tom kvar!
Dax att ta ett ryck och förbereda för kallare tider och sen skulle det nog behövas röjas ordentligt bland allt skit som ligger huller om buller i förådet. Men det var imorgon det...

Nu ska jag ta mig en kitkat och lata mig lite mer framför tv:n och vänta in Dan som borde komma hem när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0