Driftig

Åh, nu känner jag mig duktig. Har tagit tag i saker denna morgon och fan va skönt att ha det gjort!
Såhär såg min att-göra-idag-lista ut:

♥ Möte med chefen
♥ Ringa Soc (eller sof som det nu heter men jag säger Soc!)
♥ Ringa och boka tid hos bm för nytt recept
♥ Boka tvättid
♥ Åka ner på stan och fixa ett ärende
♥ Måla
♥ Jobba 16-21

Dom fyra första punkterna är avklarade och dom var viktigast för dom har jag skjutit upp allt för länge.
Men nu är det gjort=))
Det tråkiga är att jag inte får något försörjningstöd denna månad för min handläggare gjorde en snabb uträkning på vad jag tjänat de 3 senaste månaderna och jag har ett överskott på 6000 kr. Min norm ligger liksom runt 7300 så den lilla lön jag får från jobbet nu i okt ska jag alltså klara mig på vilket kommer vara typ omöjligt men jaja, överleva lyckas man alltid på nåt vis ändå så det är väl bara att kämpa sig igenom nästa månad och tänka framåt=)

Snart ska jag ta bussen ner till stan och de första jag ska göra är att köpa mig en kaffe, är så kaffesugen men har inget hemma. Extra gott är det oxå att dricka kaffe ute i höstkylan då smakar det som godast=)

Vi hörs väl senare i guess.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lenita

Man blir ju galen på soc!!!jäkla överskott hit och dit!!!Det är ju bättre du säger ja till allt du kan så ökar ju chanserna för mer fasta tider! Men enligt dem så ska man visst bara jobba upp till deras jäkla norm, för jobbar man mer ja då får man visst skylla sej själv sen... suck så SURT!

Vill du ha lösen till min blogg är det bara att mejla!

kram

2008-10-13 @ 19:26:40
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0