Tips

Kl är 00.30 och här sitter jag klarvaken.
Det är alltid svårt att varva ner när man slutar jobba kl 21. Jag skulle aldrig kunna gå och lägga mig i vettig tid när man jobbat kväll. Man är ju hur pigg som helst när man kommer från jobbet!

Jag har iaf käkat lite och kollat tv. Sen började jag plocka och dona som vanligt. Klippte ut lite inspirerande inredning från en tidning och la i min inredningsmapp=)
Det är förresten ett kul tips! Jag har en plastficka där jag samlar snygga inredningsbilder eller nån kul idé som jag klipper ut från tidningar. En vacker dag ska man göra om och behöver kanske lite inspiration eller bli påmind om den där snygga inredningen från nån tidning man såg förut eller hemma hos reportage där dom hade inrett på nåt speciellt sätt eller färgkombinationen i ett rum var skitsnygg. Sånt är svårt att komma ihåg annars så då har man sin llla inspirationsficka att kika i=)

Nu ska jag bara dricka ett glas cola till sen tvätta ansiktet och borsta gaddarna.
Vi hörs imorn då. Pigga och glada förhoppningsvis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0