Still sick

Tråkig tisdag och jag är fortfarande sjuk och hostig.
Fick knappt sova nåt inatt för att jag kliade sönder kroppen och det slutade aldrig klia.
Ska snart ner till stan och åka hem till mamma och hämta kortisonsalva som förhoppningsvis hjälper mot klådan för den dödar mig seriöst. Vad fan är det som kliar egentligen?!

Nej nu ska jag göra mig lite mänsklig och visa mig utanför dörren som jag inte gjort på flera dagar. Ska bli skönt med lite frisk luft ändå=)

Ha en bra dag alla.

Pussar från Carro


Kommentarer
Postat av: Lenita

usch stackars dej! drygt att vara sjuk ju.. men klådan, kan det inte vara skabb? usch äckligt, men det kan komma vart som hellst ifrån..krya på dej kram

2008-10-08 @ 10:23:49
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0