Soft söndag


Igår när jag var ute och rattade. Har börjat köra jätte försiktigt nu faktiskt=)




Godmorgon söndag!
Hoppas du sovit gott för det har jag. Vaknade bara en gång imorse av hostan men gick upp och tog en tablett och efter ett tag så somnade jag om igen. Det är faan inte kul att ha sån här hosta. Den retar ihjäl min hals!

Nu är jag iaf pigg och glad, har just ätit lite frukost och sitter här med min tee kopp som är alldeles för varm för att dricka.
Hade tänkt måla ett lager nu på dagen om jag hinner. Ska jobba mellan 15-21 så om jag ska måla så lär jag göra det nu. Sen målar jag en sista gång imorn och efter det lär det vara klart=) Då visar jag er en bild oxå!

Nu ska jag pudra näsan på damernas=)



Kommentarer
Postat av: M

fan ja har letat sån där adidas jacka VART!

2008-10-12 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0