Smile like you meen it



Ja då var det väl time för att säga godnatt snart.
Ska tvätta av mig ansiktet och borsta tänderna bara...
och kolla lite på tv i sängen så jag somnar=)
Det blev lugnt även idag. Brorsan lekte matbud och kom hit med lite mat som blev över från deras middag, de var ju bussigt att dom tänker på sin hungriga stackars dotter.
Dan är hos grannen och kollar på nån match. Skulle va trevligt om han kom hem snart och gjorde mig sällskap. Så tråkigt att vara själv ju. Det går skitbra i 10 min, då är det tom skönt att vara helt ensam men sen blir jag sällskapssjuk.
Det visar väl sig när han kommer, jag får väl roa mig med tv:n sålänge.

Godnatt-pussar till er där ute, så kul att ni läser min blogg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0