Segt

Känner mig hängig=(( Har haft huvudvärk hela dagen och sen den där hosan som inte vill ge sig.
Var iaf på stan en sväng och kunde inte motstå den röda adidaströjan så jag var bara tvungen=)
Hittade lite annat krimskrams på Lagerhaus, letade efter krokar till badrummet och hittade nå söta saker. När man ändå gör om så kan man lika bra köpa nytt och byta ut allt gammalt. Då blir det ännu större förändring!
När vi kom hem så skruvade jag ner allt i badrummet och tog ut alla saker, sen tog huvudvärken över så jag var tvungen att pausa och lägga mig på soffan och läsa lite tidning medans alvedonen fick värka. Nu mår jag genast lite bättre och senare ska jag börja maskera och måla=D

Nu börjar det bli kväller och snart dax för käk. Som tur var så ringde grannen och fråga om vi ville komma över dit och äta, hon skulle laga nåt med fläskfilé och det tackar man knappast nej till. Gratis middag liksom, nej men det kunde inte komma mer lägligt faktiskt. Jag har varken ork eller lust att laga nåt, och vad skulle jag lagat? Har inte mycket i min kyl och frys just nu.
Förhoppningsvis så mår jag nog lite bättre efter maten och får lite mer energi till mitt badrumsprojekt.
Men en halstablett skulle inte sitta helt fel nu*host host*

Kanske skriver senare när jag är tillbaka.
Hoppas du får en trevlig helg och en jätte skoj fredagskväll med massa kul!

Kramar CarroOO


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visa före & efter-bilder på badrummet då :)

2008-10-03 @ 23:53:05
Postat av: Annika

tack för en super trevlig kväll :)

Kramar i massor...

2008-10-04 @ 06:47:29
URL: http://lantlolan.blogg.se/
Postat av: Lenita

2008-10-04 @ 12:33:20
URL: http://lenitatheone.blogg.se/
Postat av: Lenita

du är jämt så pysslig av dej=) önskar jag var lika=)

2008-10-04 @ 12:33:43
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0