Seg måndag


Jag skulle vilja ta en promenad och andas massa frisk härlig luft, får se om jag orkar..


Den här dagen har varit så seg och tråkig bara för att jag är sjuk och inte orkar göra ett piss.
Jag hatar att vara sjuk! Klarar inte av tristessen och blir så sjukt rastlös.
Snälla nån, kan jag få bli frisk nu?!

Mamma är på väg hit. Hon har varit och handlat åt mig=)
Så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma med maten för jag är hungrig som fan. Bara käkat nudlar idag till lunch och knappt nå frukost. Vad gör man när det ekar tomt i kyl och frys. Så skönt att jag slapp ta mig till affären själv och istället bara få allt hemkört och bara betala. Är man sjuk så är man.

Resten av kvällen ska jag bädda ner mig med mitt täcke och kudde framför tv:n och bara ta det lugnt.
Ska mosa i mig en massa c-vitaminer oxå så jag blir frisk!

Vad ska du göra i veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0