Pengar knas

Idag har man fått lite gjort iaf.
Jag och Dan samlade ihop alla pantburkar som vi åkte och pantade för att få ihop pengar till bussen.
Sen åkte vi ner till ams för att lämna in papper och skriva ut våra cv:n men de gick inge bra att komma ut på nätet där så vi ledsnade och åkte hem till mamma och skrev ut skiten där istället. Så nu har vi förberett oss med en himla massa kopior cv till rekryteringsmässan imorn.
Efter de var gjort så fick vi be farsan skjutsa hem oss eftersom vi inte hade några busspengar. Han stannade till vid ica och gav oss pengar så vi kunde köpa mjölk och bröd iaf. Snällt av han=)

Nu är man hemma igen och jag är så less på det här jävla pengarproblemet som aldrig vill försvinna.
Jag är så trött på att vi aldrig har pengar dom två sista veckorna av månaden och att man får vända på varenda krona och snåla och ha sig så jag funderar kraftigt på att göra ett värdetransportrån eller nåt liknande som kan ge några mille!
Nej men seriöst, det måste bli ändring på det här.
Jag måste hitta ett heltidsjobb med bättre lön!
Nu ska jag fan ta tag i det oxå!

Nu blir det soffan resten av kvällen. Vi har ju fått tillbaka våra kanaler nu så det finns alltid massor med bra program att välja mellan. Det är jag jävligt glad för!
Nåt positivt i allt elände=)

Men vi hörs kanske senare dårå.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Dannemannen

yeaaaaaaaaah

2008-10-21 @ 23:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0