Onsdag kväll

Kollar på efterlyst och dricker cola=)
Vilka jävla idioter det finns. Många där ute som skulle behöva en och annan hjärncell till.
Tur att det finns människor med civilkurage som vågar sätta ner foten och ingripa vid ex misshandel.

Imorn börjar jag 6.45 *suck*. Kommer bli segt att kliva upp så tidigt när man haft sovmorgon dom senaste dagarna.
Men det ska nog gå bara man kommit till jobbet och fått i sig sin kaffe. Skönt är iaf att jag slutar 14.30 och har hela eftermiddagen ledig.
Vi ska låna morsans bil och ta en tur till hummelsta och handla godis=)))
Nu är reklamen slut så jag ska återgå till tv:n. Efter efterlyst kommer insider så de måste jag ju oxå se=)
Tv nörd!

Hejjpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0