Myskväll


Bänkade i soffan all night long med massa bra filmer=)


Laddat upp med lite film-gotta oxå i massor! Coca-cola super vi på ikväll=)



Härlig fredagkväll!
Den senaste tiden har det varit dåligt med hemma kvällar på helgerna vilket jag saknar lite.
Denna helg blir hur lugn som helst och det ska bara bli skönt faktiskt.
Har lånat massa braiga filmer av bror, laddat upp godisskålarna och fyllt cola glaset. Vad mer saknas?!
Är mitt i nån film nu. Dan var tvungen att dra in till stan snabbt fram och tillbaka med grannen så jag väntar bara på att han ska komma tillbaka. Trist att avbryta mitt i filmen ju=( Men vad gör man.
Hoppas han kommer snart  så vi kan fortsätta att ha en trevlig hemmakväll och vakna upp imorn utvilade och inte ett dugg ont i huvudet=)
De kan ni ju tänka på ni som festar idag=)hihi

Imorn ska man till mamma och laga mat åt brorsorna som tydligen är helt handikappade på den fronten.
Mors och fars är på wekeend nånstans som sagt. Kul för dom=)

Nä, nu tar jag en rök sen sätter jag fan på filmen!

Kommentarer
Postat av: Mädi

vad dan såg sliten ut hahahaha

2008-10-11 @ 17:33:43
URL: http://madde021.blogg.se/
Postat av: Carro

ja han börjar bli gammal..haha

2008-10-11 @ 17:47:21
URL: http://doitmyway.blogg.se/
Postat av: Danne mannen

måste va nå fel på kameran...

2008-10-12 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0