Lördag

Vaknade pigg och glad kl 9.30 imorse. Fan vad skönt det är att bara va hemma och chilla ibland!
Tror vi hann med fyra flmer igår.
Vi såg: 10 000 B.C , Wanted, The signal, Iskariot och sen började vi kolla lite på Indiana Jones men den var så dålig kvalite så vi sket it.
Dan ligger och glor på Hulken nu medans jag har tagit tag i målningen av badrummet. Äntligen händer det nåt=)
Har hunnit täcka väggarna med den första färgen så nu ska det torka tills imorn innan jag kan fortsätta. Blir nog skapligt bra det här ändå fast jag känner att jag inte är helt i toppform. Hostar så satans mycket så magen gör ont=(

Den här helgen betalar jag av en skuld till morsan genom att hålla ett öga där hemma när dom är borta.
Va där tidigare idag och lagade lite lunch och ska snart tillbaka dit men ville bara hem och måla imellan ju.
Ikväll ska vi köpa pizza eller kebab från skälbyhallen vilket är soft för då slipper jag laga mat men kebab äter jag inte och pizza åt jag nyligen så det blir nog en sallad för min del.

Nej nu ska jag sätta lite fart.

Är det nåt bra på tv ikväll tro?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0