Kärt återseende

Det var jättekul att träffa min kusin och hennes sambo samt deras lille son Sid som hunnit bli 1 år redan!
Vi räknade ut att det var 10 år sen sist vi träffades. Shit!
Men det har ju sin förklaring eftersom hon inte bott i Sverige på många år. Hennes kille är engelsman så dom har en lgh i London men bor nu i Sverige i några månader. Innan dom kom hit så bodde dom i Goa, Indien. Det var kul att höra om alla deras resor. Hon hoppade av skolan och liftade sig utomlands när hon var 16 och så har hon farit runt överallt typ. Det är rätt coolt tycker jag, själv skulle jag aldrig våga bara lämna allt och dra sådär.
Hon tyckte iaf att jag skulle komma till England och hälsa på för dom drar tillbaka dit i november redan. Det är ju inte så dyrt med flygstol dit så dit skulle man kunna dra nån gång. Gillar min kusin som fan iaf!

Nu är jag trött som en gris och har svårt att hålla ögonen öppna men håller på att måla det sista i badrummet. Vill fan få det klart nu så man kan börja sätta upp allt imorn efter jobbet då det är torkat=)
Ska oxå kika lite på Efterlyst men misstänker att jag kommer somna till det.
I natt SKA jag kunna sova! Fick Cocillana av mamsen så nu jävlar, synd bara att det var så lite kvar så jag kommer behöva ringa läkaren om nytt. Måste hålla hårt i den bara för det finns ju risk att Dan häller i sig hela flarran haha. Om man dricker mycket så kan det bli rätt roligt serrni! =)
Nej nu ska jag inte snacka massa skit. Måste måla klart skiten nu!
Segt att börja 6.45 imööra=(
Men sen är jag ledig flera dagar!!!!!!

Puss och godnatt min godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0