Jobba dygnet runt

Oj vad den här dagen känns lång! Har hunnit med både jobb, stan och lagat middag och kl är bara 16.
Ja känner mig som en superkvinna just nu.
Har ju redan jobbat idag men ska tillbaka och jobba natten oxå..och dagen imorgon..och onsdag och torsdag.
Sen får jag min vila=)
Skönt att öka på timmarna dom sista dagarna på lönespecen så man får ihop så man iaf klarar sig.

Som sagt var jag och Dan ner till stan en snabbis efter jobbet. Hade ett ärende på banken och gick och kolla mobiler.
Jag har nog bestämt mig för vilken jag vill ha, eller har jag de? Velar lite fram och tillbaka men jag har ju gott om tid på mig iaf=) Köper nog inte ny förrän nästa månad eller så önskar jag mig en i julklapp.
Var in och ut på apoteket oxå, men där blev det bara alvedon för jag blev snuvad på mina tuggumin=(
Nog om det!

Ska ta en frukt nu så man fyller på med lite vitaminer för jag ska INTE bli sjuk igen!
Frukt är riktigt gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0