Idag har jag...

jobbat och dagen gick fort som vanligt.
Efter jobbet drog vi hem till mamma och hämta bilen. De var iskallt ute. Höll på att frysa ihjäl den lilla biten från bussen hem till mamma. Hade ont i huvudet av all kyla när vi kom in så det kändes som lyx att sätta sig i en varm bil.
Tog en tripp till hummelsta och köpte massor med godis!
Sen åkte vi till Media Markt och kika på mobiler och avslutade med lite käk på McDonald´s=) Fetto dag med andra ord!

Skulle egentligen börjat några lediga dagar nu men det blir jobba imorn med. Lika bra de och sen njuta av helgen iaf=)

Kvällen kommer spenderas framför tv:n med min stooora påse godis=))
Den har jag gjort mig förtjänt av som hunnit med att jobba 6 pass på 5 dagar. De ni!
Nu ska jag dyka ner i min godispåse.

Tjing!

Ps. Vad skönt det ska bli med helg=))

Kommentarer
Postat av: Malena

Men följ med oss ut gumman =) Like old times ;-)

Vi skulle gå på plutos halloween fest men den e visst imorn & då e jag redan bortlovad.. Tänkte kanske ta blue moon.. börja på å eller nåt kanske..



Vore skit kul om du haka =)

Puss & kram

2008-10-30 @ 20:50:45
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0