Helvetes host jävel!

Vaknade kl 4 inatt av helvetes hostan. Kunde inte somna om så jag gick upp och drack lite vatten och tog en tablett, la mig i soffan och läste en tidning och kolla lite på tv innan jag somnade om ute i vardagsrummet och vaknade inte förrän runt lunchtid idag när Dan väckte mig. Helvetes hostan förstör hela min dygnsrytm!
Men inatt lär jag inte ha några bekymmer med hostan för då ska jag jobba. Det är konstigt att det är på nätterna jag hostar som mest, kan det bero på att man ligger ner kanske?
Tur att jag sov länge i morse så man är lite utvilad tills natten=)

Nu ska jag fixa lite mat här hemma. Det blir sojamarinerade kycklingspett med pommes och en fräsch sallas. Det låter väl inte så dumt? Mums säger jag iaf=)
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0