Hej och hå


Nu har vi kommit hem från en snabbvända på stan. Måste komma ut lite fast man är sjuk, blir ju deprimerad av att sitta inne hela dagarna. Nu kanske det inte var så himla mycket roligare att följa med till arbetsförmedlingen men men.

Idag ska jag laga mat för en gång skull. Har inte orkat lagat nå mat alls sen jag blev sjuk så det har bara blivit hämtmat hela veckan. Igår köpte vi med oss färdig Carbonara från Cornetto Bar. Ni kanske fattar då hur lite ork jag haft om man köper med sig typ vanlig husmanskost hem istället för att laga själv. Kan ju bara upplysa er alla om att min egen Carbonara är mycket godare än den från Cornetto, så de så!

Till middag idag tänkte jag göra lite stuvad pytt och blanda i lite av det som finns hemma, det brukar bli gott. 
Sen har jag förberett en god färsch sallad med mumsig avokado i (som jag älskar!!)
Efter maten får vi se om jag orkar måla lite i badrummet. Skulle ju vara skönt att få det gjort nångång!

Mot maten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0