Havrefras

Godmorogn Måndag!
Här sitter jag och käkar frukost strax före 7 på morgonen, var hungrig redan när jag vaknade!
Jag har hittat en ny favorit bland frukost flingor=)
Mina favoriter har alltid varit frosties eller kalaspuffar, de till naturell yogurt är supergott. Men nu har jag fastnat för havrekuddar. Dom är så spröda och goa så jag går och småäter dom som snaks direkt ur paketet. Det känns faktiskt som ett nyttigare alternativ än frosties. Men samtidigt blir dom lite för osöta i yogurten så jag får fuska lite med socker men det ska jag försöka låta bli. Även om jag är sockerberoende så försöker även jag göra bättre val här i livet för hälsans skull=)

Bäst att njuta lite morgon nu framför tv:n innan jag börjar jobba.
Hörs säkert sen trogna vänner=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0