Härliga fredag!

Skönt att vakna imorse och känna att det är fredag,helg och ledigt=))
Mindre kul är det att vakna med huvudvärk och hosta=(
Men huvudvärken är väck och jag försöker bota min hosta med massa varmt tee så vi får se om det blir nå bättre.

Idag har jag iaf inte tid att ligga hemma och va förkyld.
Om drygt en timme ska jag och Dan dra ner på stan och kika lite, jag har lagt undan en skit skön och snygg röd adidaströja som jag bara ska ha! Men det var ju det där med att spara på slantarna oxå...
Det visar väl sig om den följer med hem eller icke.
På eftermiddagen hade jag tänkt ta tag i badrummet=))))
Åh jag älskar att dona i hemmet så nu jävlar ska det fixas hel helgen!
Idag hade jag tänkt börja med att skruva ner alla skåp och hyllor på väggarna, sen börja måla med grundfärgen som skulle täcka och skydda bra eller nåt. Vilken skillnad det kommer bli!!

Nu ska jag ta en rök och sen jaga lite kaffe hos nån snäll granne=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0