Godmorgon


Du stödjer väl rosabandet?=)



Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka kl en timme?
Vi gjorde det redan igår kväll så det blev rätt sent igår.
Vaknade iaf halv elva och det är acceptabelt en söndag.
Jag försöker nämligen komma upp i normal tid om mornarna och det går rätt bra.

Kände inte för att äta vanlig frukost idag så jag gjorde iordning fruktsallad istället. Smaskens, och vilken energikick dessutom!
Nu ska jag passa på att dona lite medans gubben sover och jag har sån energi.
Sen blir det nog en tur till affären skulle jag tro=)

Hoppas du får en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Prinsessan Consuela Bananhammock

jag köper inga rosa band!Däremot så har jag satt in pengar direkt på deras konto!Har svårt att tro på att om man köper ett rosa band att alla pengar verkligen går till dem..Så nej känns säkrare och sätta in pengar direkt!

2008-10-27 @ 07:15:17
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0