Godmorgon Måndag

Vaknade för en timme sen, mår lite illa idag så jag har inte kunnat fått i mig någon frukost än=(
Jag får avvakta litegrann och hoppas det går över. Dricker lite tee så länge..

Idag blir det jobb som jag skrev igår, men bara i 4 timmar så det kommer gå fort=)
Sen måste jag städa!
Tvätta skulle jag nog också behöva göra men vet inte om det finns någon tid. Alla grannar har börjat boka upp sig på varenda tid typ två månader frammåt. Skit irriterande!
Önska  jag också kunde göra det men vafan, inte kan jag veta i förväg när jag behöver tvätta och inte. De visar ju sig när det är dags. Blir så trött på alla dessa pensionärer *suck*.

Ska lägga mig på soffan och vila lite och hoppas illamåendet försvinner.

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0