Go morron!

Vaknade såklart tidigt idag med av att jag hostar så jag knappt kan andas.
Nu är jag så less på detta så jag måste nog ringa till läkaren igen.

Men nån nytta ska jag väl ändå dra av att gå upp tidigt.
Jag och grannen ska gå och snacka med vår boss som sitter i deras hus. Hon är bara där tidigt på förmiddagarna så det passar ju bra nu.
Vad vi ska prata om är hemligt..hehe.Nejdå, men de kvittar om ja skriver det här eller ej.
Hade även tänkt att måla nu på förmiddagen. Jag har bestämt att badrummet ska vara klart imorn punkt slut!

Kanske skulle ta och väcka kissekotten?
Han skulle behöva ringa några viktiga samtal nu på morgonen och kanske röra sig ner på ams tror jag han sa igår.
Jo, jag gör ett försök men somnar han om så får han vakna av sig själv sen.

Ny vecka förresten=) Nya möjligheter som man brukar säga=)
Försök fylla dagarna med nåt kul förutom att bara jobba!

Ha en lovely mååndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0