Fredag

Vaknade kl 7 av hostan. Har vaknat varannan timme hela natten och hostat så nu blir jag galen!
Ingen idé att somna när kl var 7 så då gick jag upp och gjorde lite te och smörgås. Te borde ju fan hjälpa lite mot hostan tycker man.. men jag är ju ett hopplöst fall så man vet ju aldrig med mig*suck*

Idag blir det en chill dag iaf. Ska ringa samtal nu på morgonen och sen tänkte jag ha en riktig inne pyssel dag med lite målande och plockande. Ikväll blir det endast hemmamys för nu ska jag bli frisk!


Kommentarer
Postat av: SANNE

hallo.

Hur går det med målandet?

2008-10-10 @ 10:41:47
Postat av: Carro

Det går inge vidare för tillfället. Har inte ens börjat eftersom jag varit sjuk hela veckan. Så det ser förjävligt ut här hemma med saker överallt eftersom jag hann skruva ner och plocka bort alla saker från badrummet som står lite här och var i hela lgh. Men snart så=) Då lägger jag upp en bild oxå!

2008-10-10 @ 11:16:00
URL: http://doitmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0