Första snön

Igår kväll dalade första snöflingorna ner från himmlen. Då var det så blaskigt så jag trodde aldrig att det skulle synas på marken men där hade jag vist fel.
Imorse när jag slog upp mina gröna så möttes jag av den vittäckt marken utanför fönstret. Det gör mig på så bra humör och åh så mysigt det är!
Dock så vet jag att det inte ligger kvar länge men ändå, finare med vitt än all grå asfallt och tomma grenar.
Vi får hoppas på att det kyler på lite så det kan komma lite mer snö=)

Nu ska jag ta en varm dusch och göra mig klar för jag börjar jobbet om en timma.

Funderade på att åka och simma efter jobbet? Det vore ju skönt och nyttigt!
Idag är det oxå fredag och helg=)))
Är ledig i helgen som tur är. Det ska jag verkligen njuta av och kanske hitta på nåt trevligt=)

Ha en lovely fredag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan Consuela Bananhammock

godmorgon! här var det igår kväll ISsnö som kom ner.. och nu är det bara regn..säkert iskallt.. usch! ha en trevlig helg kram

2008-10-31 @ 08:10:03
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0