Feber

Det blev ingen mässa idag.
Efter att jag duschat så började jag frysa och la mig för att vila lite men somnade om och vaknade av att jag har feber och ont i hela kroppen. Vad fan är det för fel på mig?
Antibiotikan verkar inte hjälpa eftersom jag vaknat inatt och hostat. Jag måste ha nåt konstigt jävla virus/bakterie i kroppen som är här för att stanna i mig eller nåt. Nu har jag snart varit sjuk i en hel månad!
Dom ringde nyss från jobbet också och ville ha in mig idag men det tog emot att säga nej för jag vill ju så gärna jobba och jag behöver pengarna men det går inte som jag känner mig nu. Piss oxå!
Nu vill jag bara bli frisk!
Min kropp orkar inte med det här längre.
Jävla skit höst!

Får återgå till soffan och tv:n som blivit min trogna vän den senaste tiden=)

Kommentarer
Postat av: Malena

Tack vad du e söt gumman =)

2008-10-22 @ 18:45:49
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0